Інноваційні технології навчання; продуктивне навчання.doc (394 kB)

інтегровані звязки в музичному мистецтві.doc (33 kB)

алгоритм розучування пісні.doc (28,5 kB)

алгоритм самоаналізу уроку.doc (32 kB)

алгоритм слухання музики.doc (28 kB)

використання міжпредметних звязків.docx (29,9 kB)

використання музики.doc (29 kB)

компетентність.pdf (434,6 kB)

музичні загадки.doc (70 kB)

Система продуктивного навчання у дзеркалі практики проведення специфічних дисциплін.doc (1 MB)

Формування культуротворчої особистості.docx (681,4 kB)

Формування творчої компетентності молодшого школяра.docx (25 kB)

ціннісне ставлення до культури і мистецтва.docx (21,5 kB)

чому музика сприяє навчанню.docx (15,7 kB)

шаблон уроку.doc (30,5 kB)
 

ІКТ — компетентність педагогів!!!

«Кожен учасник освітнього процесу сам вирішує, йти в ногу з майбутнім або крокували п'ятами назад»
Дитячий сад та школа - частина суспільства, і в ньому, як у краплі води, відбиваються ті ж проблеми, що і у всій країні. Тому дуже важливо організувати процес навчання так, щоб дитина активно, з захопленням і цікавістю займався на занятті. Допомогти педагогу у вирішенні цього непростого завдання може поєднання традиційних методів навчання та сучасних інформаційних технологій, у тому числі і комп'ютерних.
Інформатизація сьогодні розглядається як один з основних шляхів модернізації системи освіти. Це пов'язано не тільки з розвитком техніки і технологій, але і, перш за все, зі змінами, які викликані розвитком інформаційного суспільства, в якому основною цінністю стає інформація та вміння працювати з нею, розробка проектів і програм, що сприяють формуванню людини сучасного суспільства. Основною метою педагогічних колективів є створення умов для виявлення і розвитку здібностей кожної дитини, формування особистості, що має міцні базові знання і здатною адаптуватися до умов сучасного життя. Інформатизацію освіти слід розглядати як один з важливих засобів досягнення поставленої мети. При цьому мається на увазі вирішення ряду послідовних завдань: технічне оснащення, створення дидактичних засобів, розробка нових технологій навчання і т. д., визначають етапи процесу модернізації системи освіти.
Інформатизація суспільства суттєво змінила практику повсякденного життя. І ми, педагоги, повинні йти в ногу з часом, стати для дитини провідником у світ нових технологій.
Що ж таке ІКТ?
В практиці інформаційними технологіями навчання називають всі технології, що використовують спеціальні технічні інформаційні засоби (ЕОМ, аудіо-, відео -, кіно-). Коли комп'ютери стали широко використовуватися в освіті, з'явився термін «нова інформаційна технологія».
Комп'ютерні (нові інформаційні) технології навчання - це процес підготовки і передачі інформації тому, кого навчають, засобом здійснення яких є комп'ютер.

Які функції комп'ютера в роботі педагога ДНЗ, наприклад в роботі музичного керівника?
1. Джерело навчальної інформації
2. Наочний посібник
3. Засіб підготовки текстів, музичного матеріалу, їх зберігання
4. Засіб підготовки виступів.

Інформаційні технології, наприклад на музичних заняттях, допомагають вирішити ряд завдань:
- Роблять матеріал доступним для сприйняття не тільки через слухові аналізатори, але і через зорові. Таким чином, музичний керівник може реалізувати на практиці ідею індивідуалізації навчання дітей.

- Використання комп'ютера істотно розширює понятійний ряд музичних тем, робить доступним і зрозумілим дітям специфіку звучання музичних інструментів і т. д.

- Стають базою для формування музичного смаку, розвитку творчого потенціалу дитини та гармонійного розвитку особистості в цілому.

Для формування і розвитку у дітей стійкого пізнавального інтересу до музичних занять перед музичним керівником стоїть завдання: зробити заняття цікавим, насиченим і цікавим, тобто матеріал повинен містити в собі елементи надзвичайного, дивного, несподіваного, що викликає інтерес дошкільнят до навчального процесу і сприяє створенню позитивної емоційної обстановки навчання, а також розвитку музичних і творчих здібностей. Адже саме процес подиву веде за собою процес розуміння.

Можливості застосування ІКТ в музичному вихованні дошкільнят.
Музичний керівник може застосовувати різні освітні засоби ІКТ як при підготовці до музичного заняття, на занятті (при поясненні нового матеріалу, разучивании пісень, танців, повторення, для закріплення засвоєних знань, так і на розвагах і святах. Велику допомогу при підготовці та проведення музичних занять надає педагогу пакет Microsoft, який включає в себе крім відомого всім текстового процесора Word ще й електронні презентації Power Point.